فرمانده جدید مرکز آموزش تکاوران نیروی دریایی ارتش معرفی شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 348
نویسنده : علی

وی در ادامه به مقایسه عملیاتهای تکاوران نیروی دریایی در مقایسه با یگانهای سطحی و زیر سطحی پرداخت و گفت: در عملیاتهایی که توسط یگانهای شناور و زیر دریایی ها انجام می شود برخورد با دشمن و عوامل آن از دور صورت می گیرد ولی عملیات یگانهای تکاوری به صورت مستقیم و تن به تن است و در آن تمام عوامل دشمن با جسم لمس می شود واین موضوع قابلیتها، پیچیدگیها و توانمندیهای منحصر به فرد تکاوران را نشان می دهد.

دریادار خانزادی با اشاره به مخاطرات و سختیهای عملیات ویژه SBS گفت: افرادی که اینگونه عملیات را انجام می دهند افرادی هستند بسیار پیچیده با توان جسمی بالا ، قدرت تصمیم گیری و عکس العمل بالا که اینها در مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی قمربنی هاشم علیه السلام نداجا پرورش می یابند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه به ویژگیها و شاخصه های بارز یک نظامی از منظر مقام معظم رهبری اشاره کرد و با برشمردن "ایمان" ، "شجاعت" و "آموزش" به عنوان این شاخصه ها گفت: اگر ایمان در ما نباشد وقتی در شرایط سخت و هجوم دشمن قرار می گیریم ناخود آگاه به صف دشمن می پیوندیم و با کوچکترین لبخند دشمن فریب می خوریم. اگر ایمان نباشد عامل شجاعت هم قطعا تضعیف خواهد شد و به راحتی مرعوب دشمن خواهیم شد و اگر دانش نباشد ابزارهای ما در برابر ابزارهای دشمن کند خواهد شد و کارایی لازم را نخواهد داشت.

امیر دریادار خانزادی در این آئین، ناحدایکم تکاور دریایی ستاد گودرز بهرامی را به عنوان فرمانده جدید مرکز آموزش تکاوران و تفنگداران حضرت قمر بنی هاشم(ع) منجیل معرفی کرد.



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: